هیچکس انتظار صندلی فعلی سپاهان را نداشت، این سپاهان را دوست ندارم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: طرفداران سپاهان امروز نشان دادند پای کارند و ما به آنها کم لطفی نموده ایم. امیدوارم در ادامه لیگ نیز پاسخگوی این طرفداران عزیز باشیم.

هیچکس انتظار صندلی فعلی سپاهان را نداشت، این سپاهان را دوست ندارم

وی ادامه داد: من از بازی امروز و گردش توپ بازی لذت بردیم و به تیم گل محمدی تبریک می گویم. ما در ایجاد موقعیت خیلی موفق تر بودیم اما نگرشی در بازیکنان ما هنوز وجود دارد که خودشان را باور ندارند و امیدوارم که این نگرش در بازی های آینده بهتر شود.

سرمربی تیم سپاهان توضیح داد: اگر بخواهیم در کورس بمانیم، باید تیم خود را تقویب کنیم و نقاط ضعف را پوشش دهیم. امروز فوتبال خوبی شاهد بودیم اما نمی دانم چرا وقت اضافه در بازی ماشین سازی سه دقیقه بود اما در بازی امروز پنج دقیقه بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما تک تک ستاره بودند و باید بازیکنانی بگیریم که در حد سپاهان باشند و این تیم را تقویت نمایند، باید امتیازات را جذب کنیم و تا نیم فصل به خوبی پیش رویم، باشگاه سپاهان از نظر تعهدات خیلی خوب عمل کرد و اگر جلو نباشد عقب نبود.

قلعه نویی توضیح داد: امروز فضا را در اختیار تیم حریف قرار دادیم اما موقعیت های خوبی داشتیم و چند تک به تک داشتیم. در نیمه نخست مسئله ای داشتیم و سیستمی درست کردیم که شرایط بهتری پیدا کنیم، در دقایق پایانی به دنبال بازی مستقیم بودیم اما نگرش خط هجومی ما رو به جلو نیست و خیلی راحت توپ از دست می دهند و موقعیت سوزی می نمایند.

وی افزود: به نظرم امروز دروازه بان ما خیلی خوب بود و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت اما تیم حریف نیز موقعیت های خاصی داشت. من سپاهان این مدلی را دوست ندارم و باید مدل خود را تغییر دهیم و وقتی گل می زنیم، گل های بهتری وارد دروازه تیم حریف بکنیم.

سرمربی سپاهان بیان داشت: تیم ما برای بهبود شرایط خود به زمان احتیاج دارد و باید کوشش کرد که شرایط این تیم را بهتر کنیم زیرا هیچ کس انتظار نداشت که سپاهان این زمان، این جای جدول باشد، به نظرم باید تیم را تقویت کنیم و اگر رسول نویدکیا باز شود، شرایط تیم بهتر می شود.

وی درباره صدرنشینی تیمش گفت: باید در درجه نخست فشار را از تیم برداریم، ما از نظر بودجه ای تیم پنجم جدول رده بندی هستیم و نباید فشار روی تیم ما بیشتر باشد زیرا بازی به بازی باید راه خود را ادامه دهیم، بودن در صدر جدول و قهرمانی نیم فصل به کسی جام نمی دهد و باید تیم را تقویت کنم.

قلعه نویی افزود: من از این تیم لذت می برم اما باید فشار را از روی تیم کم کنیم و با ورود روانشناس، شرایط تیم را بهبود بخشیم و از پس فردا به بازی پرسپولیس فکر کنیم.

وی پیرامون جذب بازیکنان گفت: نامه خود را به باشگاه دادیم و باید چهار تا پنج بازیکن بگیریم تا در کورس قهرمانی بمانیم و بازیکنان مد نظر را برای تقویت تیم جذب کنیم.

سرمربی سپاهان افزود: من اعتراض شدیدی به داور نداشتم اما به هر حال درباره این موضوع، انتقاداتی داشتم و درباره صحنه اظهارنظری نمی کنم، به نظرم جامعه داوری ما از مظلوم ترین جوامع فوتبال هستند، امیدوارم تعیین شود کدام تیم از داوری بیشترین ضربه را خورده است.

وی درباره مسائل استادیوم نقش دنیا توضیح داد: اعتقاد من این است که باید از ابتدای فصل مسائل استادیوم را حل کنیم اما به هر حال مشغول مقاوم سازی های مد نظر در این زمینه هستند و پس از نصب چادر، این اتفاق صورت گیرد، فکر می کنم در بازی پرسپولیس بعضی طرفداران بتوانند از طبقه دوم استادیوم استفاده نمایند.

قلعه نویی درباره آفساید پدیده افزود: این قطار راه افتاده و بدون شک سنگ های زیادی به آن می خورد و امیدوارم رسانه ها یاری نمایند که این سنگ ها مهار شود زیرا قطار در حرکت با سنگ های مختلف روبرو می شود.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

کتاب ارزان: کتاب ارزان: مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7329

به "هیچکس انتظار صندلی فعلی سپاهان را نداشت، این سپاهان را دوست ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچکس انتظار صندلی فعلی سپاهان را نداشت، این سپاهان را دوست ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید