250 کلینیک تخصصی درمانی در کشور راه اندازی شده است

به گزارش مجله سرگرمی، قاسم جان بابایی در مصاحبه با خبرنگاران، از ساخت بالغ بر 500 کلینیک تخصصی در کشور اطلاع داد و تأکید کرد: 250 کلینیک در راستای طرح تحول سلامت در کشور بهره برداری شده و مابقی نیز در دست اجرا هستند تا بتوانیم درراه گسترش خدمات بهداشتی و درمانی کشور موفق عمل کنیم.

250 کلینیک تخصصی درمانی در کشور راه اندازی شده است

وی با تأکید بر اینکه بالغ بر دوسوم کلینیک ها ساخته شده و مابقی در حال اتمام است، ابراز داشت: یک سوم کلینیک های ویژه ای که باقی مانده به زودی به مرحله بهره برداری می رسد و راه اندازی این کلینیک ها می تواند بخش عمده ای از مسائل را در حوزه ارائه خدمات درمانی به عموم مردم برطرف می نماید.

راه اندازی 180 اورژانس بیمارستانی در کشور

معاون وزیر بهداشت بابیان اینکه 180 اورژانس بیمارستانی در راستای طرح تحول سلامت در دستور کار قرار گرفته است، تاکید نمود: 120 اورژانس بیمارستانی در کشور راه اندازی شده و 60 پروژه دیگر تا انتها سال 97 یا اوایل سال آینده بهره برداری می گردد و این در حالی است که بیمارستان ها و بخش های نیمه کاره ای در سایر استان های کشور وجود دارد که در دست اقدام هستند.

جان بابایی در ادامه و بابیان اینکه خدمات درمانی بیمارستان معتمدی گرمسار توسعه می یابد، تأکید کرد: در حال حاضر 40 پزشک متخصص و در بعضی رشته ها پزشکان فوق تخصص در این بیمارستان مشغول خدمت رسانی هستند و در این راستا باید گفت خدمات درمانی این بیمارستان در بخش های مختلف به زودی گسترش می یابد.

وی بابیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی متعهد به تعویض دستگاه های دیالیز بیمارستان معتمدی گرمسار شده است، توضیح داد: بخش سی تی اسکن بیمارستان معتمدی گرمسار نیازمند تجهیزات به روز است که تأمین تجهیزات لازم این بخش در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

معاون درمان وزارت بهداشت و درمان در ادامه اعلام کرد: مرکز تصویربرداری ام آر آی این شهرستان دچار مسائلی است که باید با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی برطرف گردد.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

کتاب ارزان: کتاب ارزان: مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7554

به "250 کلینیک تخصصی درمانی در کشور راه اندازی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "250 کلینیک تخصصی درمانی در کشور راه اندازی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید