عیسی آل کثیر: فرکی می تواند پیکان را از بحران خارج کند، ماندن یا جدایی ام از این تیم معین نیست

به گزارش مجله سرگرمی، عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پیکان معتقد است که حسین فرکی می تواند این تیم را از بحران خارج کند.

عیسی آل کثیر: فرکی می تواند پیکان را از بحران خارج کند، ماندن یا جدایی ام از این تیم معین نیست

عیسی آل کثیر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد روزهای پُرسر و صدایی که پیکان در دو هفته اخیر بابت انتخاب سرمربی پشت سر گذاشت، گفت: شما درست می گویید، ما روزهای پر سروصدایی داشتیم. البته این موضوع دست ما نبود و باشگاه و هیئت مدیره باید در مورد انتخاب سرمربی تصمیم می گرفتند. خدا را شکر که در این زمینه از نابسامانی خارج شدیم. دست آقای طهماسبی هم درد نکند که تیم را قبل از انتخاب سرمربی جدید تمرین داد.

وی با اشاره به انتخاب حسین فرکی به عنوان سرمربی جدید پیکان تأکید کرد: به هرحال این تصمیم باشگاه بود و ما موظف هستیم که کارمان را انجام دهیم. فرکی مربی با تجربه ای است که دو قهرمانی در لیگ برتر دارد و می تواند پیکان را از بحران خارج کند. امیدوارم در انتها فصل به جایگاهی که در نیم فصل اول مدنظر داشتیم، برسیم. البته با حرف زدن نمی توان کاری انجام داد و باید کوشش کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان که با چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری روبرو شده است، در خصوص اینکه آیا قرار است در پیکان بماند یا خیر، توضیح داد: دوست ندارم در این خصوص زیاد صحبت کنم، فقط می توانم بگویم که ماندن یا جدایی ام تعیین نیست.

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

کتاب ارزان: کتاب ارزان: مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9577

به "عیسی آل کثیر: فرکی می تواند پیکان را از بحران خارج کند، ماندن یا جدایی ام از این تیم معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیسی آل کثیر: فرکی می تواند پیکان را از بحران خارج کند، ماندن یا جدایی ام از این تیم معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید