بنتو: خلق موقعیت مقابل فیلیپین سخت بود، نگران موقعیت سازی مقابل تیم های دفاعی هستم

به گزارش مجله سرگرمی، پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی می گوید تنها نگرانی اش ایجاد موقعیت در بازی با تیم های دفاعی است.

بنتو: خلق موقعیت مقابل فیلیپین سخت بود، نگران موقعیت سازی مقابل تیم های دفاعی هستم

به گزارش خبرنگاران، پائولو بنتو در پی برتری یک بر صفر عصر امروز (دوشنبه) شاگردانش مقابل فیلیپین در چارچوب هفته اول از مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 گفت: به علت تراکم بیش از حد بازیکنان فیلیپین در زمین خودشان، خلق موقعیت کار سختی بود، به همین خاطر فکر می کنم ما بردی مهم و ارزشمند کسب کردیم.

وی اضافه نمود: ما در این بازی به خوبی روی فیلیپین کنترل داشتیم، همان طور که انتظارش را داشتیم سوار بر بازی بودیم. هنوز نمی دانم در بازی بعدی مقابل چین از چه تاکتیکی استفاده خواهیم کرد، اما بررسی لازم را انجام داده ایم. به هرحال سبک بازی ما مهم تر از تاکتیکی است که حریف از آن استفاده خواهد نمود. تنها نگرانی ام این است که با تیم هایی که دفاعی بازی می نمایند، چطور باید خلق موقعیت کنیم.

سرمربی پرتغالی کره جنوبی همچنین در خصوص پیوستن ستاره تاتنهام به ترکیب تیم تحت هدایتش نیز گفت: هیونگ مین سون تأثیر زیادی روی سبک بازی ما می گذارد. او بازیکنی است که می تواند تفاوت را رقم بزند و حریف را از دور خارج کند. امیدوارم سون در بازی با چین بتواند به ما یاری کند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9794

به "بنتو: خلق موقعیت مقابل فیلیپین سخت بود، نگران موقعیت سازی مقابل تیم های دفاعی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنتو: خلق موقعیت مقابل فیلیپین سخت بود، نگران موقعیت سازی مقابل تیم های دفاعی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید